karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av karoline karlsson - 9 augusti 2011 13:40

här har vi vinnaren av veckans blogg! 






http://vetiifan.blogg.se/




en söt tjej och mycket bra blogg!  


(veckans blogg, avslutad)






Av karoline karlsson - 9 augusti 2011 00:05

hejhej! super sry för skit dålig uppdatering! igen! 


jahapp, idag har man kört ner i diket, eller aaah erica har i alla fall, flög av åt helvete några meter och slog i huvudet, linda hoppa av i farten, angelica satt ihopklämd bakom sätena, erica vart väl själv bara chokad efter som epan e total kvaddad , och lillea flögg in med huvudet i rutan så den sprack totalt! 

fast alla klara sig som tur var! vi drog ju och bada efter åt så haha  


jaja, nu sitter vi hos erica och ska sätta på en film och mysa ner oss !


får bli en bild i repris eftersom jag e hos erica,

   


(bilder på ericas epa kommer upp snart tror jag , vi får väl la se) 

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards