karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av karoline karlsson - 14 augusti 2011 23:37

Hej där ! 

Jag sitter hemma hos pojkvännen min och drar till med ett litet blogginlägg 

Har nyss vart ute och spelat basket , oh nu blir det väl snart att slå sig ner och läsa Revyn   

Lite senare blir det mys med älskling framför filmen Rio, har döööö längtat !

Ja vad mer ska man säga, om ungefär en vecka så där börjar skolan igen , tummen ner på det , ska ju gå IV vilket är en skola för dom som inte kom in på ett vanligt gymnasium , yay?

Får väl se om man hinner plugga upp matten så snart som möjligt så kanske de släpper in mig på LBS ändå, man kan ju alltid hoppas!


Snart börjar i alla fall dansen igen , det ser jag fram emot! och så blir det att börja gymma med my boyfriend till hösten , mamma betalar, hihi. Kan ni tänka er mig som värsta muskelknutten? nej inte jag heller! Men lite fastar här och där ska det väl bli! 

Ska väl ta och avsluta nu, sov sött!


   

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards