karolineemmakarlsson

Alla inlägg under juli 2011

Av karoline karlsson - 29 juli 2011 12:23

hej alla! sry (igen) för den super dåliga uppdateringen! 

har bara vart mycket de senaste dagarna

men i alla fall så sitter jag hemma hos viktorbby och har precis ätit frukost. nu ska vi kolla på film sen duscha.

igår var vi i stockholm och på grönalund med Linda och Jonte. 

hade grymt trevligt och kul. 

lite senare mot kvällen när vi väntade utanför bussterminalens ingång kom det fram en gubbe i 60 års åldern typ och fråga viktor "om han visste vart man kunde köpa grejjer" . och med grejjer vet ni nog alla vad han menade. 

förutom att viktor vart ganska chockad så satt vi andra och garva åt att den där gubben helt ärligt trodde viktor höll på med sånt. haha!

tycker inte min sötnos ser så farlig ut men men  


   ville inte lämna er helt utan bild så här har ni en gaaaammmaaalll bild på moah! viktor har ju inte så många andra på sin dator hiiihi

Av karoline karlsson - 26 juli 2011 19:49

Hej där! 

nu  ligger man i sängen hos bby medans han sitter och spelar. tråkigt. 

och det låter inte som m det går direkt bra för han. 


så... 


  


dagens diss går till LoL, 

har själv provat det en gång, efter dagars av tjat från viktor. 

det är jätte tråkigt och tar bara upp tid enligt mig . 

precis som, wow , codd, cs osv 

Av karoline karlsson - 26 juli 2011 15:55

hej alla söta läsare  


Har precis ätit frukost så man ska väl ta och säga godmorgon!

Snart blir det ner till stan för att beställa bussbiljetter mot stockholm tills på tordag då jag drar ner till grönalund med Linda , älskling och jonte. 

Senare blir det hem för att bli sams med mamma , vi hade ett litet grräl över telefon nu på morgonen men jag tror det löste sig halft för i sista sms:et skicka hon runt tio glada smilisar till mig, haha. 

Nu ska jag platta håret och göra mig i ordning för snart går bussen, 


puss


   gamal bild, igen

Av karoline karlsson - 26 juli 2011 00:46

VEM SER MAN PÅ GRÖNALUND PÅ TORSDAG DÅ!?  


JO, LILLA MIG! wohoooo   



    puss

Av karoline karlsson - 25 juli 2011 20:39

LONDON ! HÄR KOMMER JAG! IGEN!  


kanske i alla falla   




Av karoline karlsson - 25 juli 2011 20:10

Hej alla läsare  

jag måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!

har inte haft tid alls, har iinte orkat mobilblogga så sry för det


ska dra en kort historia om vad som hänt.


I förrigår drog vi hem till mig en stund, jag och viktor, blev kvar där en stund och umgicks med mami en stund.

Senare ringde Felix och undra om jag och viktor ville hänga med till honom för att hyra film och tar'e chill. 

Så vi drog till stan och mötte upp honom på bussterminalen. 

träffade även Kim och Sandra en stund. 


Dan där på blev det att slöa hemma hos mig med film och lite kortspel. 


och idag har vi väl inte gjort så mycket heller, vi åt och lite så. Åkte hem till viktor och nu har vi städat hans rum! eller,ja, han har i alla fall hihi 

mot senare kväll blir det basket och tar'e lugnt bara  



extra blogggrej: KLÄDER


Jag kommer sälja på ett ungefär HALVA MIN GARDEROB nu, försöker dra ihop lite pengar i alla fall!  Tjocktröjor, linnen, fin-kläder, klänningar, koftor och massa mer.

KOMMENTERA OM DU ÄR INTRESSERAD. DU FÅR DÅ EN LITEN FÖRDEL OCH KAN FÅ BILDER PERSONLIGEN INNAN JAG LÄGGER UPP DOM PÅ BLOGGEN! 

(eller skicka ett e-post meddelande) 

Av karoline karlsson - 23 juli 2011 17:18

tjennis! vaknade för en stund sen så, godmorgon gott folk  

är hemma hos viktor , fortfarande, och har nyss ätit grillat. mums!

Snart ska vi ta en sköööön dusch! något jag ser fram imot ! hej så länge


vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards