karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av karoline karlsson - 15 juli 2011 18:31

gamal bild

 

  

jag till vänster, fanny till höger

 

 

Vad heter du? - Karoline karlsson
Hur gammal är du? - 16 år
Hur lång är du? - 1,63ungefär

r mycket väger du? - vet inte! normalt tror jag väl
Vilken hårfärg har du? - brunt

Vilken ögonfärg har du? - grön,blå,grå
Är du nöjd med ditt utseende? - beror helt på vilket humör jag är på
Vill du ändra något angående ditt utseende? - jag vill vara längre... 

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - ja!
Är du kär? - ohja

Har du någon på G? - min pojkvän? ;)
Har du strulat? - Ja
Är du olyckligt kär? - nej
Är du oskuld? - Jnej

Mat/dryck:
Favorit mat? - kinamat! mums!
Äckligaste maträtten? - Fiskbullar, det ger mig rysningar!

Äter du mycket/ofta? - Nej, fast en hel del Pepsi går åt (A)
Vilken är din favorit läsk? - pepsi ? :)

Favorit energidryck? - Monster
Gillar du sushi? - Ja!

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Ja det är jag :)

Har du haft självmordstankar? - NEJ
Har du försökt ta livet av dig? - nej
Tänker du ofta på döden? - nej, lever i nuet!

Är du avensjuk på något/någon? - Finns många ;)
Tror du på gud? - nej
Vill du leva eller dö? - Leva livet ;)

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Finns många ;)
Varför är hon/han din bästavän? - dom är det för att dom får mig att le

Älskar du hon/han? - ja!
Hatar du någon just nu? - tyvärr så
Vem hatar du? - Det är privat
Har du många vänner? - Ja det skulle jag nog säga.
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - Har nog kontakt med dom flesta jag vill ha kontakt med!

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - beror på humöret
Pojkvän eller kompisar? - man ska inte behöva välja bort något utav det.
Kissie eller Kenza? - Kenza
Facebook eller msn? - Facebook

Tidigare månad - Senare månad

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards