karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av karoline karlsson - 5 juli 2011 13:59

Hej Hej!   

Ett snabbt inlägg innan jag och viktor går ner för att äta grillat till frukost! Mums!

Igår natt slet sig viktor till slut från datorn för att kolla på Happy Feet med moah! Fast jag höll mig dock inte vaken långt efter vi satt igång den

Och nu har han äntligen vaknat , hehe


   slänger in en liten bild på älskling, puss!

Av karoline karlsson - 5 juli 2011 00:49

Jahapp, nu sitter man här framför datorn mitt i natten och tråkar. För viktor är ju inte direkt social när han sitter och spelar! Jag har kollat Facebook 1000 gånger typ. Kollat varenda blogg som är någolunda intressant, så vad gör man nu.

Den där jäkla Marabou'n får mig inte att le för tillfället! Det enda som skulle peppa mitt humör lite nu är om viktor slet sig från datorn och la sig hos mig för att sova!

Det var det lilla jag hade och säga, godnatt!


 

Tidigare månad - Senare månad

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards