karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av karoline karlsson - 7 juli 2011 17:02

Nu fick jag i alla fall lite att göra i någon minut eller så!   


Fick nämligen nyss en kommentar nyss med frågan , hur det står till med min sminkning?

 

Precis som med håret är det världens enlaste grej! I alla fall för mig! Nu har jag inget smink med mig till min pojkvän så kan inte göra en videoblogg om det!

Men får bli en skriftlig manuel


Mina mascaror:

 


Min foundation(bästa jag haft):

Mitt bronzningspuder minns jag inte i huvudet vad den heter, får bli utan bild!

 

 

Och inte ögonbrynsskuggan jag använder heller....

 

Dock lägger jag på en bodyl lotion med parfymerad doft fö att inte lukta "smink" och för att det håller sig bättre på lite fuktig hud. då använder jag esvadas body lotion, luktar underbart:

 


Och till ögonskuggan. OM jag använder ögonskugga har jag en bronzfärgad på själva ögonlocket, och som jag ramar in dom med, sen en guld / vit är under ögonbrynet! Till det har jag faktiskt vit kajal, det får ögonen att se större .  och det händer att jag skvätter på lite eyeliner..

Ser naturligt och fint ut!

 

Puss

 

 


Av karoline karlsson - 7 juli 2011 16:50

Nu sitter jag i sängen med datan i knät igen!

Tittar på när älsklingen min sover och hoppas han vaknar snart så vi kan keka något, för det bullrar om min mage! Jag och älskling har väl bara legat och latat idag med tanke på att vi inte sov i natt, jag har inte sovit på ett och ett halft dygn alltså, slå den du   

Så nu sitter jag här helt utmattad och funderar på vad fan jag ska skriva om när det inte hänt något . Vi har legat och sovit de senaste dagarna så finns inte så mycket att skriva om! Jag får hitta på något i morgna så ni inte hänger läpp över mina kassa inlägg , puss!



Bild från när jag hade uppvisning med dansgruppen i våras!

 

Av karoline karlsson - 7 juli 2011 15:58

Inte dagens "vill ha", DAGENS "MÅSTE HA!"

ge mig min lön


ASOS.COM


Image 4 of Wildfox Sweet Valley T-Shirt

Image 1 of River Island Stripe Across Body Bag

Image 1 of ASOS '70s Crochet Kimono Cardigan

Image 1 of River Island Stripe Slouchy Jumper

Image 1 of Cheap Monday Short Denim Jacket


MONKI.COM

 



BIKBOK.COM



Av karoline karlsson - 7 juli 2011 11:45

En fråga. Ljus och söt? mörk och cool? vilken header?



  



 

( nuvarande )

Av karoline karlsson - 7 juli 2011 08:48

    

Ingen bild

Hanna . G :)

Torsdag 7 juli 04:08

Jag tycker du borde skriva om hur du fixar ditt hår! det är jätte platt och fint













 

 

 

 

Aaaw, tack!    Så jag ser ut i håret när jag fixat till det lite är världens enklast sak! Hur länge man plattar håret är ju olika från person till person beroende hur tjockt det är och längden på det! Men om man nu skulle bortse från det går det på 1 minut, högst! Här har ni du det stegbaserat !

 

 

Att borsta håret först är ju alltid bra! haha

 

Och en värmeskyddade spray är ett plus i kanten för er som inte vill ha slitet hår.

 

Sen plattar du bara håret så platt du kan


 


Sen behöver du hårnålar. Du tar ungefär 3 centimeter från ditt hår längts fram oh drar det bak ungefär bakom öronen. Hur många hårnålar du behöver beror på hur tjockt eller tunt ditt hår är. Har du jätte tunt hår som är omöjligt att få upp i hårnålar så funkar hårspännen minst lika bra (ljusa hårspännen för blont, mörkare för mörkt, så syns dom inte så väl)


Sen var det klar't ! Världens enklaste/snabbaste vardagsfrisyr!   


Av karoline karlsson - 7 juli 2011 02:39

Lite kläder man skulle vilja klicka hem på momangen! Får dock vänta på min lön , snyft


 

Tidigare månad - Senare månad

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards