karolineemmakarlsson

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av karoline karlsson - 23 juli 2011 17:18

tjennis! vaknade för en stund sen så, godmorgon gott folk  

är hemma hos viktor , fortfarande, och har nyss ätit grillat. mums!

Snart ska vi ta en sköööön dusch! något jag ser fram imot ! hej så länge


Av karoline karlsson - 23 juli 2011 06:00



Karooline Karlsson


hej alla söta läsare. 

min uppdatering om vad som hänt runt omkring mig har varit kass de senaste dagarna.

det finns dock en anledning till detta ,

jag är nämligen hos min kille och vi har inte gjort något alls det senaste dagarna.

vi har helt enkelt mest legat inne och myst.

visst vi har väl gjort yttepytte små saker.

typ som att vi gick ut och rökte med Linda idag,

och lite senare drog vi oss mot stenkulla.

men de kallar jag grymt ointressant!

därför har jag underhållt er med

andra saker som olika online-butiker som jag gillar och så.



Så tappa inte tron på mig!

jag är inte påväg att sluta blogga

eller på väg att försvinna.

det kommer mer,

vänta och se


Av karoline karlsson - 23 juli 2011 01:17

DET SLUTADE ÅSKA YAY! 


börja gråta igår för at tjag var så rädd, ska bli så skönt att slippa allt oljud inatt  


Nu drar jag och viktor oss enda bort mot stenkulla för nikotinsuget drar oss dit!  


pussar - karro 

Tidigare månad - Senare månad

vad letar du efter? sök här!

Om lilla mig!


Jag är en 16-årig tjej som lever mitt vardagsliv i nyköping. det här är min tredje blogg och jag hoppas att den går vägen!

För att kontakta mig : pumilybabom@hotmail.com

Fråga mig sötisar

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

uppdateringar

Kategorier

Arkiv

bloggar jag följer

RSS

Gästbok

KÄRLEKEN KOMMER IKAPP OSS ALLA


Ovido - Quiz & Flashcards